Saturday, October 22, 2016

Forex Spilpunt Aanwyser Mt4

Meta Trader 4 - Indicators PZ Pivot Punte - aanwyser vir Meta Trader 4 Author Die ontwikkelaar van hierdie aanwyser is Arturo Lopez, stigter van Point Zero Trading Solutions. Beskrywing 'n spilpunt analise word dikwels gebruik in samewerking met die berekening van ondersteuning en weerstand vlakke, soortgelyk aan 'n tendens lyn ontleding. In 'n spilpunt analise, is die eerste ondersteuning en weerstand vlakke bereken deur gebruik te maak van die wydte van die handel reeks tussen die spilpunt en óf die hoë of lae pryse van die vorige dag. Die tweede ondersteuning en weerstand vlakke word bereken op grond volle wydte tussen die hoë en lae pryse van die vorige dag. Hoekom 'n ander Pivot Punte aanwyser Daar is 'n baie Pivot Punte aanwysers beskikbaar, maar nie een van hulle pas my behoeftes: die meeste van hulle is baie swaar en het 'n baie dinge wat ek nie nodig het, ander sal nie vertoon afgelope spilpunt punte en nie een van hulle toegelaat ek moet die verwysing tydperk kies. Ek wou 'n baie ligte aanwyser wat my toegelaat het om die verwysing tydperk vir historiese toetsdoeleindes kies. Byvoorbeeld, kan ek wil maandelikse spilpunt punte te sien en 'n blik op hulle vir die afgelope twee jaar, en ek kon nie met ander standaard aanwysers. So ek het hierdie een. ImageBased op Bar van 30 September 20:59 GMT Pivot punte is wonderlike hulpmiddels wat die vorige bars hoogtepunte, laagtepunte en sluitings gebruik om ondersteuning en weerstand vlakke vir toekomstige bars projekteer. Daily spilpunt punte is nuttig vir swing handel terwyl 4 uur spilpunt punte is nuttig vir intraday handel. Langer termyn spilpunt punte gee 'n idee van waar die sleutel ondersteuning en weerstand vlakke moet wees. Plaas die spilpunt punte op jou kaarte en sien hoe handelaars blyk te spilpunt vlakke baie respek gee. Daily spilpunte word bereken vanaf die vorige dae hoog, laag, naby wat eindig by 05:00 est of 21pm GMT. 4 Ure spilpunte word bereken vanaf die vorige 4 uur bar wat eindig by 2100, 0100, 0500, 0900, 1300, 1700 GMT. Die spilpunt vlakke en kaarte is opgedateer gedurende die dag om voorsiening te maak vir data aanpassings tydens die day. Forex Pivot Punte Indicators Im met behulp van 'n MT4 platform, en Im probeer om uit te vind wat instrument Im om te gebruik om my spilpunt punte trek, kan jou help. Sure, kan jy dit aflaai en invoer hierdie persoonlike aanwyser vir MT4: PivotPoints. zip Forex vir beginners Hi, is daar 'n pivotpoint sakrekenaar wat daagliks nuwe lyne trek en sluit die middelpunte thanx Bedoel jy persoonlike aanwyser vir Meta Trader wat lyne vir jou daaglikse sou trek hier is spilpunt aanwyser met middelpunte: PivotPointsmidpoints. mq4 deur Beginner Trader op Do, 2011/03/31 - 16:22. pls is daar enige aanduiding wat ek kan gebruik om nee wanneer die mark wil om te keer Deur Beginner Trader op Ma, 2011/04/04 - 06:28. Is daar 'n aanduiding dat 4 uur en 1 uur spilpunt punte Geskep deur Beginner Trader op Tue, 2011/11/29 trek - 16:29. Is daar 'n draaipunt aanduiding dat sy eie berekeninge outomaties doen op verskillende tydskale sonder een hand doen die berekeninge. Deur Beginner Trader op Woensdag, 2011/12/14 - 06:20. Deur Beginner Trader op Ma, 2012/01/30 - 21:10. Hi dankie vir die pivotpoint. zip aanwyser hierbo. Dit is ideaal vir net 1 dag (dit wil sê nie die geval warboel jou hele skerm) ook met Gistere Hi amp Kyk, sweetspots en PP middelpunte. Baie beter as enigiets wat ek kon kry op aanbod van die MQL4 forum wat net kan raai regtig verslete aanwysers. Een van hulle selfs vir my gesê om Google Danksy gaan weer Geoff (manfeed) platform vs 'n gereelde een Is daar enige werklike verskille en voordele. Hi, ek wil graag vra oor tendens lyne. Ek het gelees dat as jy 'n tendens lyn te trek kan jy dan 'n ander lyn. Ek wil graag een - op-een afrigting het. do you het so iets Of live opleiding. Waar kan ek die Camarilla aanwyser Ek verkies die New York oop. Ek is in Ghana en wil weet wanneer om spilpunte bereken vir hierdie mark. Wat is die beste handel platforms vir beginners Hoe begin ek demo handel dryf as 'n newbie forex Ek lees baie oor hoe jy te werk moet gaan met die tendens of die gety en nie met die rimpeleffek of golf. Ek gebruik 'n deskundige adviseur in Meta Trader. Maak M30 tyd beteken ná 30 minute dit tot stilstand kom handel. sou graag wou weet of neem wins en stop verlies meganismes is nog in die VSA-gebaseerde forex platforms van toepassing en indien nie dan whyPivot Point aanwyser vir MT4 spilpunt aanwyser is goed vir jou te wys intraday, daaglikse, weeklikse en maandelikse ondersteuning amp Weerstand bereken lyne met die vooruitgang in tegnologie vandag is daar verskeie spilpunt Meta Trader (MT4) aanwysers beskikbaar met die algemeenste om spilpunt aanwyser vir Meta Trader 4. As die gebruik van H1 of 'n laer tydraamwerk grafiek of met behulp van Hoër tydsraamwerke. Hierdie aanwyser toon die spil punte, ondersteuning en weerstand lyne met betrekking tot intraday handel bedrywighede. Dit doen dit deur hulle berekening deur 'n ingeboude formule gebaseer op die vorige handel sessie. Die gevolglike lyne is daar ná gebruik word as toegang en uitgang punte. Benewens hierdie, die aanwyser uitgange ook al die data in die Meta Trader globale veranderlikes wat toeganklik is vir enige deskundige adviseur op die terminaal by die tyd of op 'n later tyd is. As jy vorige ondervinding met spilpunt punte en ondersteuning (en weerstand) lyne, met behulp van hierdie aanwyser is maklik. Jy moet egter daarop let dat die sentrale spil het 'n goeie kans om ommekeer. Aan die ander kant, hoe verder weg van die sentrale lyn jy beweeg, hoe swakker is die ondersteuning en weerstand lyne maak dit maklik om te breek. Met hierdie spilpunt aanwyser vir MT4 / Meta Trader 4 sal jy selfs in staat wees om 'n multi tydraamwerk lyne voeg op die grafiek. Insluitend intra dag, daaglikse, weeklikse en maandelikse. Dit is die beskikbare instellings vir spilpunt aanwyser: midpivots: draai op of af mid spilpunt punte WLH: draai op of af intra-dag spilpunt punte daaglikse: draai op of af daaglikse spilpunt punte weeklikse: draai op of af weeklikse spilpunt punte maandelikse: draai op of af maandelikse spilpunt punte vir spilpunt indicatorForex spilpunt Trading Tutoriaal Dit is baie moeilik om 'n boek wat geheel en al praat oor spilpunt punte te vind. Maar dit beteken nie dat spilpunt handel is nie belangrik nie. Trouens, die spilpunt handel strategie wat algemeen gebruik word deur diegene 8220big dogs8221 kommersiële handelaars en dit is iets wat die meeste kleinhandel handelaars misloop. So wat presies is spilpunt punte Die spilpunt punte is eintlik vlakke van 'n sterk ondersteuning en weerstand wat gebruik word deur die kommersiële handelaars. By die berekening van hierdie vlakke is, moet jy die pre6ious dag oop, hoog, laag en naby waardes te leer ken. Moenie bekommerd wees as jy nie nodig het om die formule te onthou om hierdie vlakke te bereken, kan jy eenvoudig die gebruik van die vrye spilpunt sakrekenaar wat aanlyn beskikbaar is en dan insette die waardes wat jy versamel het van jou grafiek te maak en dit sal outomaties die vlakke vir bereken jou. Iewers jy kan selfs hierdie vlakke plot maklik met behulp van jou verhandelingsplatform. Gebruike van Pivot Punte Eintlik gebruik ek die spilpunt punte vir 'n paar doeleindes. 1) As 'n intreevlakke. Aangesien hierdie punte arekstrong vlak van ondersteuning en weerstand, het ek gewoonlik gebruik om toekomstige beweging voorspel. Dit is hoe jy hierdie vlakke kan gebruik vir Entry As jy in 'n uptrend en jy sien die prys breek bo 'n spilpunt vlak, kan jy 'n lang posisie te betree en dan plaas jou stop verlies onder die spilpunt vlak. As jy in 'n uptrend en sien jy die prys afgestoot deur die spilpunt vlak, kan jy 'n kort posisie te betree en dan plaas jou stop verlies bokant die spil vlak. Vir hierdie metode om 'n beter werk, kan jy 'n paar aanwysers soos die MACD voeg. CCI of RSI om jou te help met jou inskrywing besluit. 2) As 'n Uittreevlakke: Net so kan jy ook hierdie vlakke gebruik vir die beplanning van jou uitgang. Nou dat jy weet hoe om 'n handelsmerk te gaan met die spilpunt punte, sal ek nou vir jou wys hoe ek gebruik hierdie vlakke aan my handel te verlaat. As ek 'n lang handel nadat die prys breek bo 'n spilpunt vlak te betree, sal ek gewoonlik my teiken wins 10 tot 15 pitte onder die volgende hoër spilpunt vlak. Maar as ek 'n kort posisie nadat hy die prys word afgestoot deur die spilpunt te betree, sal ek my handel sodra die prys verlaat beweeg af na die helfte van die spilpunt lengte. Forex spilpunt Trading Voorbeeld Ten einde te help om beter te verstaan ​​hoe om gebruik te maak van die spilpunt punte in jou handel te maak, het ek 'n voorbeeld om jou te wys hoe jy hierdie vlakke kan integreer in jou handel voorberei. In hierdie voorbeeld, sal ek doen 'n swaai handel wat gebeur tydens die Londense Oop sessie. In die eerste plek, sal ek stip 'n 200 EMO om die tendens van die mark te gaan. Kies uit die onderstaande grafiek, kan jy sien dat die tendens is up vir hierdie grafiek. Pivot Trading Voorbeeld Volgende, sal ek die spilpunt vlakke plot met my platform en dan trek die nodige tendens lyn. Soos jy kan sien uit die onderstaande diagram, is die prys beweeg na die R1 vlak en sedert ek is op soek na 'n swaai, sal ek kyk na 'n kort handel te plaas. Pivot Trading Voorbeeld spilpunt Trading Voorbeeld Op 0015hr, kan jy die vorming van 'n hamer wat 'n teken van ommekeer sien. Terselfdertyd het die prys blyk te wees afgestoot deur die weerstand vlak R1. Op 0145hr, het die prys laer as die tendens lyn gebreek en ek sal 'n kort handel op daardie kers betree. Aangesien dit 'n toonbank tendens handel, sal ek my teiken wins te plaas teen die helfte van die lengte van die spilpunt vlakke wat aangedui word deur die swart lyn op die grafiek en ek sal my stop verlies 20 pitte bo die inskrywing posisie te plaas. Pivot Trading Voorbeeld Hoewel die prys gaan voort om af te skuif na ons geteiken wins vir hierdie geval is, moet ons steeds vashou aan ons afrit strategie elke keer as ons handel hierdie soort strategie aangesien nie alle handel sal op dieselfde manier as hierdie voorbeeld ontvou.


No comments:

Post a Comment