Saturday, October 22, 2016

Forex Point And Figure Mt4 Aanwyser

Punt en figuur aanwyser (MT4) Van die begin van my vriendskap met Forex Stocks 8211 tot hierdie blog is gebore 8211 I8217ve getoets baie strategieë gebaseer op: MA8217s (bewegende Gemiddelde), Bollinger Bands, Fractals, Stochastics, MACD, Paraboliese Kong , CCI, Zig-Zag, Channel (figuur) handel, ondersteuning, weerstand en nog baie meer. Na honderde ongelukkig drieë 100 winsgewende metode (ook bekend as 8220holy grail8221) in buitelandse valuta (aandele) te vind 8211 Ek die gevolgtrekking gekom dat daar geen 8220holy grail8221. (By the way van die begin af, my broer LS het pessimistiese siening oor 8220holy grail8221 en is my praat oor wat duisende kere) Die belangrikste metode wat vir my verklaarbaar en soms winsgewend lyk was 8211 ondersteuning / weerstand handel. Ten spyte daarvan wou ek meer akkurate sein vir 8220jump in8221 of die sluiting van die handel. Ter wille van my handel styl 8211 1h / 4h kaarte 8211 Ek is wat gebruik word om spandeer baie tyd teenoorgestelde my PC monitor om te verstaan ​​wat aangaan die 8220stage8221. Ook dat ondersteuning / weerstand lyne op kort tydperk handel was so onduidelik en unstable8230 wat my kon doodmaak. Na 'n ruk was 8211 my lyding raakgesien 8211 het ek ontdek Point amp Figuur kartering metode. (Gefiltreer) beeld duidelik ondersteuning / weerstand Hierdie soort kartering my gegee het. Later het ek ontdek die wêreld van Point amp Figuur patrone, wat aan my gegee het 'n geleentheid om akkurate koop kry en te verkoop seine. Aan die begin gebruik ek klassieke punt amp figuur tekening metode 8211 op grond van potlood amp papier. Later, internet het my spesiale PNF MS Excel sheets. MS Excel was nie sleg nie, in elk geval die nadele is: die invoer / uitvoer mark data en swak grafiese kant van kartering. So, dit is die manier hoe ek begin programing van my eie Point amp Figuur aanwyser vir Meta Trader 4 met MQL4 taal. Ek noem hierdie aanwyser 8211 Cute Point amp Figuur aanwyser. Cute Point amp Figuur indicator8217s kenmerke: Baie maklik in gebruik en begrip Aanpasbare boxsize amp stepsize Toegevoegde vermoë om by te voeg en pas twee bewegende gemiddeldes tendenslyne plot vermoë Alert seine wanneer nuwe kolom van X8217s of O8217s verskyn pos melding funksie op x / o kolom verandering Column8217s omgekeerde tyd Vermoë om aan te heg: Fibonacci retracement, Gann Fan, Gann Line, Gann Grid en alle ander voorwerp wat gebaseer is op twee koördinate (Fibonacci tydsones Arcs, Aanhangers ens). Aanpasbare gebruikerskoppelvlak (kleure, skrifgroottes ens) Twee sienings: X / O amp bokse Datum vertoon (met die vermoë om op / af: jaar, maand, dag vertoon) Fast rooster skildery algoritme Waarskuwing boodskappe wanneer gekies tydraamwerk is te groot (help crash van MT4 vermy) Waarskuwing boodskappe oor verkeerde bewegende gemiddeldes insette vermoë om aan Forex, aandele, indekse, metaal kaarte Geskik vir scalping en vir 'n langer tydperk handel baie oulike en eenvoudige voorkoms van X / O grafiek Print skerms van aanwyser is by foto section. Free Instant aflaai Toegang is gesluit Point en Figuur kartering Parameters die High / low Indien waar, sal die grafiek getrek word op grond van die hoë en lae van OHLC grafiek. As vals gestel is, sal die grafiek getrek word met geslote waarde van OHLC grafiek. Die boks grootte sal die bedrag van neut reeks per punt en figuur blok te beheer. Geen van Box op ommekeer sal die bedrag van die PNF blok mark te beheer sal moet omkeer sodat die tendens om te verander. Of jy 'n makelaar met 4 of 5 desimale, moet jy dieselfde waarde in hierdie veld spesifiseer. 20 pit sal steeds 20 vir 'n 5 desimale makelaar. Die res van die parameters beheer oor die visuele komponente van die punt en figuur grafiek. Daar is 'n ook 'n handel waarskuwing waar dit kan gestel is om jou te waarsku via e-pos of net 'n pop-up box in tye van tendens verandering as waargeneem deur MT4 punt en figuur grafiek. Wat jy sal sien op die MT4 Point en Figuur Chart Die Punt en Figuur grafiek wat jy sal aflaai vandag werk op 'n real-time grafiek. As handel punt en figuur is wat jou interesseer, raai ons jou aan die aanwyser aflaai vandag en het dit geïnstalleer in jou Meta Trader 4. You39ll surprise wees deur hoe maklik hierdie aanwyser werke en hoeveel dit jou insig te handel die forex mark sal verbeter. Voordele van die gebruik Point en Figuur Chart: Sleutel ondersteuning en weerstand lyne is maklik opgespoor Breakout sones word maklik uitgeken en vandaar verhandel Geraas is uitgeskakel in punt en figuur grafiek Point en Figuur kaarte het 'n langer geskiedenis as OHLC kaarte. Bied 'n duideliker idee vir die handelaar om die huidige mark neiging kaart te sien outomaties trek tendenslyn vir jou Dit vertoon baie meer data as OHLC charts - minder is meer benadering Dit bied jou 'n voorsprong bo forex handelaars wat gebruik OHLC kaarte Aflaai Point en Figuur kartering aanwyser Nou vir 'n beperkte tyd net, die Point en Figuur kartering aanwyser is gratis vir aflaai. Wat kliënte sê. Hallo, ek wil jou geluk te wens, omdat voor ForexChartistry, MT4 forex kaarte was nie altyd baie skoon, nou tot volle. Michel Matroule 11 Februarie 2013 Groot produk doen wat sê dit nie, loop lig op MT4. Ten slotte 'n behoorlike punt en figuur geprys basedsuite wat werk. Die e-pos motorhandel fasiliteit werk moeiteloos en verminder die tyd punt. Ek handel eers prys hierdie volkome Dankie ouens uitstekende produk groot ondersteuning. Andrew Kerrich 31 Mei 2013 Wat Kliënte praat met ons ondersteuning Helpdesk. Ever wens daar was 'n punt amp Figuur plug-in vir MetaTrader4 nou is daar Forex Point amp Figuur PRO8482 Plugin Het die kartering vir jou. Wil jy Point amp figuur kaarte te maak met die hand Ja, ek besef dat dit nog hoe die quotold schoolquot voor - doen dit op die handel vloer, maar ek het geweet dit wasnt iets wat ek was bereid om te doen. Dis hoekom ek die Point amp Figuur PRO8482 plugin geskep om outomaties grafiek jou ambagte vir jou. Nou is die duidelike sny koop en verkoop seine sal vertoon op die skerm, wat duidelik in detail. Kliek die kiekie om te sien hoe dit werk. NOTA: Klik op die kiekie hierbo om 'n lewendige demonstrasie van Point amp Figuur PRO8482 sien. (Die video sal oopmaak in 'n nuwe venster sodat jy gewoond hierdie bladsy te verlaat.) Maar dis nie al nie. Ek glo nie in 'n paar skep van 'n plug-in en dan kan jy vertel om dit quotfigure outquot. Dis hoekom ek het die uiteindelike kursus vir handel Point amp figuur in die Forex mark. Sy noem die. Forex Point amp Figuur Trading Formula8482 Heres n voorbeeld van wat jy sal ontdek in hierdie opleiding. quotSimplequot en quotlogicalquot is net twee ongelooflike eienskappe van Point amp figuur kaarte, soos jy sal sien op bladsy 4. Hoe om potensieel gevaarlike geraas en quotfalse signalsquot skakel in jou kartering met Point amp figuur kaarte: Bladsye 5-8. Die geheim van die maak van klank beleggingsbesluite met data wat 100 op datum, en nooit agter. (Ill verduidelik op bladsy 6) Hoe Point amp figuur kaarte akkuraat vas te stel ondersteuning en weerstand vlakke. twee faktore wat jy nodig het om 'n skerp oog op wanneer gereed om te koop of te verkoop hou. (Bladsy 13) Voeg hierdie Trading Reëls om jou PampF kaarte om byna al quothuman errorsquot wat lei tot slegte ambagte te skakel. Die mees winsgewende grafiek patroon wat dui wanneer die mark is geneig om te Skyrocket afgelope vorige punte van weerstand (Bladsye 20-22). Hoe om redelik te skat hoe ver die mark sal spring voor die vestiging van. gee jou 'n goeie aanduiding van wanneer om kontant uit. (Sien bladsy 34) Hoogs waarskynlike aanwysers dat 'n mark is op die punt om Suid-duik. (En waarom dit is die tweede mees winsgewende scenario in Point amp figuur). sien bladsye 46-54. Die prater, quotset in stonequot aanwyser sy tyd om jou stop verlies te beweeg om jou opbrengs te beskerm. (Sien bladsy 54) Probeer Point amp Figuur risikovrye vir 45 dae. Punt amp syfer is beproefde en ware, met meer as 100 jaar van data om dit te bewys. Tog, het jy absoluut verheug met die quotForex Point amp Figuur Trading Formulaquot handleiding, die video waarmee jy kyk my implementeer die stelsel, die kartering sagteware en gratis geskenke te wees. of jy dit nie betaal 'n ding. In fac Heres hoe dit werk: Dit is geen gewone waarborg Trouens, sy 'n dubbele waarborg. Waarborg 1: 45-Dag Onvoorwaardelike Gratis Kyk Jy het 45 dae om die stelsel te hersien, en indien daar te eniger tyd gedurende die tydperk wat jy voel dat die Forex Point amp Figuur Trading Formule isnt reg vir jou, net skip ons terug die materiaal en goed kwessie 'n volle opbrengs van jou koopprys. Geen vrae gevra. geen rompslomp. Maar dit raak beter. Waarborg 2: quotPut My Geld Waar my mond Isquot Siek brei die waarborg van 45 dae tot 365 dae as youll net vir my bewys dat my punt amp Figuur metode van handel die Forex was nutteloos vir jou. As Point amp figuur nie die geval bewys winsgewend te wees gedurende enige tydperk van 90 dae vir die volgende jaar, onmiddellik stuur my teruggebring na die materiaal en 'n afskrif van jou handel logs as bewys dat jy ten minste probeer om my stelsel handel. Siek onmiddellik skryf jy 'n tjek vir die prys van die kursus plus 500 meer om my dank te toon vir die probeer dit uit. Dis hoe vol vertroue ek in die winsgewendheid van hierdie stelsel Die quotForex Point amp Figuur Trading Formulaquot het my maande om saam te stel. Op 497 jy betaal my net pennies op die dollar vir my tyd. En nou optree, julle ook spaar 197 af die prys van die quotAdvanced Packagequot. Dis soos 'n oomblik in te samel net vir onder onmiddellik druk op die skakel. Ek raai nou optree en die bespreking van jou pakket as een van die 100 handves lede. Onthou, wat kwalifiseer jy vir die Gevorderde pakket by die prys van die Basiese pakket. en hierdie aanbod sal nooit herhaal word nie. Goeie handel, Jason Fielder stigter, ForexImpact P. s. Is jy jeuk om te begin met Point amp Figuur Indien wel, dan het ek het goeie nuus Jy hoef nie te wag nie. Nadat jy die quotForex Point amp Figuur Trading Formule behou, kry dit quot goed in die post so gou as moontlik. Maar goed ook direkte toegang tot die materiaal gee jou aanlyn. Dit beteken dat as jy nou optree, kan jy dadelik te begin. P. P.S. Dit is die jongste nuus. Ek het onlangs 'n ander stuk sagteware wat Point amp figuur kaarte bou in Forex. En dit bekragtig alles Ive vertel jou. Dit is nie wat wyd gepraat oor en sy 200 / maand prys is weg bang mense. veral omdat die sagteware nie die geval kom met instruksies verduidelik die minder bekende Point amp figuur tegniek. Dit lyk hierdie sagteware werklik is ontwerp vir die veteraan elite wat dit nie deel van hierdie tegniek. Wat meer bewyse te doen wat jy nodig het om een ​​van die eerste 100 handves lede word nou P. P.P. S. Onthou, Im bereid is om youll wed wees absoluut verheug met die quotForex Point amp Figuur Trading Formula. quot As julle nie, net die skip ons terug die materiaal binne 45 dae en goed betaal jou koopprys so gou as moontlik. Ek verwag 'n paar lae-lifes my rip off en neem voordeel van my ruim waarborg, maar dis 'n risiko Im bereid is om te neem. (Plus, die wagwoord vir die die Point amp Figuur PRO plug-in verval na 30 dae, en net aktiewe lede ontvang die update.): O) In ieder geval, dit is 'n risiko Im bereid is om te neem om seker te maak jy gemaklik voel jou belegging. Op die ou end, jy die risiko niks, want as jy gelukkig Arent jy hoef te betaal 'n dime. Point en Figuur kartering met MT4 Aangemeld Oktober 2005 Status: Pip Slappa Extrordinaire 1003 Posts Ek verander die operational PampF aanwyser so dit gee lekker Xs en Os sodat sy meer soos die behoorlike PampF grafiek voorkoms. Ek het ook bygevoeg 'n mooier vertoning van die huidige prys. Ek dink dit is die mooiste PampF grafiek implementering vir MT4 op enige plek op die internet, as ek so mag sê myself. Dit was baie moeilik om daardie klein sirkels maak en het hulle outomaties skaal aan te pas in die rooster vierkante. BTW, ek dink die PampF grafiek is mees akkurate as jy die grafiek stel om M1. Ek het ook 'n paar parameters wat jy kan stel vir die kleur van die rooster in die geval wat jy wil om 'n ander agtergrondkleur gebruik bygevoeg. Dankie vir die aanwyser, is ek oral op soek na een te vind. Ek het 'n vraag aan die een wat jlpi voorsien. Neem 'n blik op die 2 beelde im plaas. Die eerste toon die aanwyser met die laaste collumn van groen bokse (X) eindig omstreeks 1.43 vir euro / dollar, maar die prys was nog nooit so hoog onlangs. Behoort nie die aanwyser wag totdat die prys gaan na daardie vlak voordat dit die boks op die grafiek Im toon die gebruik van die standaard kriteria, boks grootte 30, omkeer 3 wat die beste geskik is vir H1 kaarte vir geldeenheid is. In die tweede beeld im toon 'n daaglikse grafiek van EUR / USD wat wys waar die maksimum prys van die twee was. Im ook op soek na dieselfde ding weer gebeur nou, wat 'n ander collumn van 3 groen bokse na die laaste collumn wat op die eerste beeld vertoon word, prys op PNF grafiek op 1,3966 en die prys op die kandelaar grafiek has not verby die 1,3940. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Nuwe weergawe met onafhanklike beheer van die X en O kleure. Ek het ook opgemerk die vertoning om deurmekaar wanneer elke nuwe bar gevorm op die hoof skerm, sodat ek dit vasgestel. Met betrekking tot die 4 en 5-syfer vraag iemand het, is dit nie die geval is omgee hoeveel syfers die makelaar ondersteun. Op my makelaar dit gee 5 syfers as dit should. Point en Figuur kartering met MT4 geword Oktober 2006 Status: Trader en EA programmeerder 158 poste is dit nie 'n standaard funksie in MT4 te Point en Figuur kartering so ek het my eie aanwyser gekodeer met kry die eienskappe wat ek nodig het binne-in. Hier is 'n paar verduidelikings: jy kan dit gebruik op enige paar eniger tyd raam. X ooreenstem met groen bokse, o rooi bokse die parameters is soos volg: - BoxSize: waarde in pitte. gee die grootte vir 'n boks (een X of een O) - MinBox: aantal bokse wat jy wil hê om 'n ommekeer te oorweeg. As dit byvoorbeeld 3 dan moet jy 3 bokse te kry in die teenoorgestelde rigting as 'n ommekeer te kry, voordat die bokse gewoond gemaak word. As hierdie funksie nie die geval is rente wat jy, net sit 1 (nie 0) - WidthBox: met die boks in bars. byvoorbeeld 4 beteken dat 'n mens boks sal wees so wyd as 4 bars (of kandelaars) PointAndFigure. mq4 7 KB 9304 downloads Uploaded 29 Mei 2008 09:18 geword Mei 2006 Status: Slegs een gebruikersnaam. 1367 Posts Dankie vir die opstel van my draad op PampF - ek afgelaai jou aanwyser en het 'n voorstel. As die aanwyser kan verander word om te verskyn in 'n aparte venster, regs-geregverdig sou dit 'n groot metgesel vir my PampF aanwyser wees. Ek sal 'n blik te neem en te sien of dit haalbaar is. Ou Benjamin was reg Ja jy is reg oor die kolomme is, ek verwag iemand om hierdie opmerking te maak Ek persoonlik voorkeur aan hoe dit is nou maar dit is waar dat dit nie die ware PampF grafiek. Ek kan 'n blik op dit gou om dit te verander, is dit nie moeilik. As jy enige verandering te maak, kan jy dit hier plaas en ek sal ook kyk en as dit is OK ek sal die weergawe in die eerste post te vervang. Vir die skakel, geen probleem. Dit is goed 'n skakel te plaas in plaas van om 'n afskrif van die aanwyser. Later jlpisaid hy 'n update gepos word, maar dit is nie duidelik vir my as die werk 'n reaksie op hierdie voorstel was. Ek het die Indy afgelaai, en dit baie waardeer die moeite wat gaan in hierdie. Dankie dat U deel.


No comments:

Post a Comment